Translate

piątek, 26 stycznia 2018

Dzień Trzeci

Dzisiaj już dołączyłam do diety warzywa. Rano zdrowy chlebowy tościk z jajkiem,tofu,pomidorkami i sosem sojowym (trochę nie wyszło,bo zła patelnia) + zielenina na małym talerzyku żeby zaspokoić swoje zmysły,przynajmniej mam wrażenie że to dużo a tak na prawdę jest malutko,i do tego herbatka. Dzień rozpoczęty całkowicie w dobrym humorze i z lekkim duchem, tyle potrzeba na dobry początek dnia- dobre śniadanko,lekkie ciałko i dobry humorek.Piątek,Piąteczek,Piątunio inni się bawią a ja? Ja zadbałam o dobre samopoczucie i śliczne pazurki (krwista czerwień mrr ) + farbnęłam włosy na czarno (oczywiście szamponetką bo szkoda mi koloryzować włosy czymś innym na dłużej). A jutro wielki dzień dla moich dziadków,ich 50 rocznica ślubu,złote gody,podziwiam ich, tak długiego związku to jeszcze nigdy nie widziałam,pozostaje im życzyć zdrówka i jak najbardziej spełnienia swoich marzeń,żeby trwali ze sobą jak najdłużej.


Mam nadzieję,że mój związek też tyle będzie trwał a może i dłużej,bo mam wrażenie,że mój obecny chłopak jest tym jedynym na całe życie i mimo upadków,kłótni zawsze są wzloty i godzenie się,całkowicie normalna kolej rzeczy,czasami jest ciężko,ale wspólnymi siłami zawsze się udaje,a kocham go najmocniej na świecie i najbardziej ze wszystkich.Pewnie myślicie a co z rodziną? Otóż po pewnej sytuacji z której uratował mój książę, straciłam zaufanie do rodziców i dostałam wielkiej znieczulicy do nich,do dziadka i mojej młodszej siostry z chęcią przychodzę bo chyba jako jedyni z bliskiej rodziny cieszą się na mój widok podczas odwiedzin.Wsparcie mam również u swojej dalszej rodziny,którzy rozumieją sytuacje i pomagają mi ze wszystkich sił za co im bardzo dziękuję!

Odbiegłam chyba trochę od tematu i trochę pomieszałam  bo to o diecie,rodzinie,związkach,pazurkach. Ale sama nazwa wskazuje,że to o wszystkim,a nie pomyślałam nawet że kiedykolwiek umieszczę w jednym poście tyle tematów.

A pomysł zaczerpnięty stąd  https://www.facebook.com/chefclubDeutschland/videos/576056566106026/ może komuś się przyda. I tak o to kulinarnym akcentem życzę dobrej nocy.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz ^^