Translate

wtorek, 23 stycznia 2018

Detox?

Hej wszystkim, którzy czytają mnie od czasu do czasu. Od wczoraj śmiertelnie poważnie zaczęłam myśleć nad swoja wagą,tak bardzo mi się nie podoba moje ciało, że postanowiłam zmienić parę kwestii w moim życiu i mam nadzieje że do lipca mi się uda! Postawiłam na dietę owocowo-warzywną i mam nadzieje ze nie ulegnę swoim starym nawykom,przez moje złe uczynki odczuwam niestety ból pleców przy leżeniu i pisaniu na laptopie. Tak właśnie użalam się nad sobą a wcale tego nie chcę. Pewnie myślicie że jestem taka sama jak inne które postanawiają coś i tego nie robią,niestety mylicie się, jak się uprę to dążę do celu. Postanowiłam że w ciągu pół roku, albo mniej, zrzucę aż 20 kg ponieważ chce mieć 55-60kg. A że czuje się źle w swoim ciele postanowiłam to zmienić i mam nadzieje ze to będzie bez efektu jo-jo bo już padłam tego ofiarą...

W lipcu mój kuzyn ma ślub i chcę bosko wyglądać w sukience,jest wtedy lato i co za tym idzie? Chcę też ładnie wyglądać w bikini, bez żadnego wstydu. Od jutra zaczynam i pierwsze dwa dni będę na owocach, następnie dołożę do tego warzywa i stopniowo własnej roboty zupki,oczywiście zero słodyczy i wszystkich innych bomb kalorycznych. Mam nadzieje ze sushi nie jest wysoko kaloryczne skoro Chińczycy je jedzą i są chudzi *myśli* Zrobiłam sobie tabelkę i teraz co tydzień będę zapisywać swoje pomiary, mam zamiar teraz codziennie wpisywać tu swoje odczucia po swoich dniach dietetycznych,a jeśli sylwetka mi się spodoba to wstawię tu ostatniego dnia zdjęcia przed i po. Więc liczę na mały doping dla mej skromnej osoby. (Dodam, że mieszkam z babcią, a jak to bywa z babciami, lubią tuczyć a później mówią żeby schudnąć,  nie da się przy nich przejść na dietę skoro co rusz podsuwają coś smażonego, a to kiełbaska a to rybka a to ciastko, czekoladki itp itd.. )

Pierwsze trzynaście dni będą na detoksie, oczyszczę swój organizm a potem przejdę na dietę 1000kcal razem z ćwiczeniami, pomyśleć ze kiedyś byłam taka wysportowana, cholerny efekt jojo.. Niestety też strasznie mało pije wody, ale! Staram się to zmienić i powoli mi to wychodzi.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz ^^