Translate

czwartek, 25 stycznia 2018

Dzień Pierwszy (24.01) i Drugi



Postanowiłam, że będę jeść cały dzień jabłka, tzn całe te dwa dni,oczywiście jabłko co 2h i herbatka zielona, ciekawa jestem czy to coś da, nie mogę się doczekać aż dodam warzywa do mojego "detoksu", bo w sumie sushi nie jest tak mocno kaloryczne, bo lubię tylko takie z vege zestawu.

Odczucia po całym dniu? Odczucie lekkości i jakieś -0.5kg. Dzisiaj (25.01) natomiast skusiłam się na odrobinę gotowanych warzyw i zupy pomidorowej, jest 16:26 od tej pory nie będę już nic jadła, ostatni posiłek. Czuje się lekka,dzień przeplatany ze spacerem i ćwiczeniami. A z sushi dzisiaj nici, postanowiłam że zjem dopiero za parę dni jak zacznę wprowadzać do mojej diety warzywa. Do końca zostało 12-11 dni, wytrzymam na pewno, a jak będę zadowolona z efektu to zacznę dietę z 1000 kcal, a jak nie to zacznę od nowa. Czuję, że z każdym dniem staje się silniejsza i szczuplejsza,mam motywacje do działania,a jest nim mój chłopak! Kocham go i chcę jak najlepiej,wrócić do dawnej formy, sytuacja chorobowa trochę to popsuła a nawet bardzo, trwała około 1,5msc, teraz staram się to odbudować (przeklęte zapalenie oskrzeli).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz ^^