Translate

poniedziałek, 29 stycznia 2018

Dzień Piąty



Głodu nie odczuwam, coraz mniej jem i coraz mniej ważę, bo od pierwszego dnia schudłam 2kg, tak bardzo się cieszę! Mam czystą motywację do działania- miłość swojego życia. Dzisiaj mało będzie o diecie, bo takie same wyniki są co w poprzednich dniach.

Mieliście kiedyś taką potrzebę zapisywania swoich uczuć, których nie mogliście nikomu powiedzieć? Po prostu brakło Wam słów? Założyłam z chłopakiem (mam nadzieję przyszłym mężem) zeszyt z wspomnieniami, przeżyciami, różnymi uczuciami. Czasami jak bardzo jest źle między nami to zapisuję to w zeszycie, jakoś łatwiej mi wtedy pozbierać myśli i dużo kartek mi to zajmuje. Później skrycie kładę to na wierzchu, żeby przeczytał czekam na reakcję. Bo w miłości jest tak, że trzeba walczyć o miłość, moim zdaniem, bo potem można stracić niestety kogoś na kim nam zależy tak na prawdę. Prawdziwe uczucie miłości,jeśli obdarowaliśmy już kogoś nią a ta osoba nam,nigdy nie minie. Jestem dziewczyną bardzo wierną i rzadko odpuszczam, a w tej mojej teraźniejszej miłości nigdy nie odpuszczę, bo czuję że to jest miłość na całe życie.

Może to przeczytasz skarbie, więc i tu Cię przeproszę, kocham Cię!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz ^^