Translate

niedziela, 25 marca 2018

Fabryka Siły? Why not?

Od niespełna trzech dni cieszę się obecnością ukochanego, podobnie jak ja, strasznie tęsknił! Oboje postanowiliśmy skorzystać z diety Fabryki Siły, motywacje są ogromne. Niestety na mojej diecie teraz, waga stoi w miejscu, więc brakuje mi około 15 kg, na razie pozbyłam się 5 kg. Mam nadzieję, że na dobre.
Stronka ma fajną opcję, dietę dla par! Jak i jadłospis dla wegetarian z czego skorzystamy z wielką chęcią. Mam wrażenie, że pod okiem trenera schudnę do wymarzonej wagi! Czyli max 60-65 kg, coś w tym przydziale. Na szczęście pozbyłam się paru zbędnych, a to znacznie mi ułatwi pracę. Proporcje mam zbliżone do klepsydry 100x80x100 ( chyba, nie mam pewności czy akurat do niej, ale jak dla mnie to niezwykle seksowna figurka ). Aby utrzymać zgrabną sylwetkę musiałabym pracować nad nią minimum pół roku, jeśli będzie dobrze już po miesiącu to skorzystam z ich usług na kolejne miesiące! Wkońcu będę mogła czuć się dobrze w swoim ciele i pewnie powróci do mnie okres, za którym już tęsknię ( ale tylko trochę ).


1 komentarz:

Dziękuję za komentarz ^^