Translate

sobota, 5 maja 2018

Zimne, pochmurne i deszczowe wieczory majówkowe?Znalazłam na to sposób.

W dzisiejszym wpisie przedstawię moje topy nad topami. Pojawią się tutaj filmy, seriale i gry komputerowe. Serdecznie zapraszam!

Seriale:

1. "Zagubieni w kosmosie" To chyba mój ulubiony o tematyce galaktycznej. Trzyma w napięciu,odcinki trwają powyżej 50 minut. Na razie ukazał się tylko jeden sezon z 10 odcinkami. Opowiada o rodzinie, która przenosi się do nowej kosmicznej kolonii, jednak zostają zmuszeni do wylądowania na obcej planecie, a ich wyzwaniem będzie przetrwanie warunków na niej.



2. "Pamiętniki Wampirów" A ten serial na pewno każdy zna. Posiada ono 8 sezonów, z każdym odcinkiem co raz to umacnia więzi między odbiorcami a wampirami. Niesamowite zwroty akcji.


Filmy:


1. "Anihilacja" Mrożący krew w żyłach horror z elementami fantastyki. Zapadł mi głęboko w pamięci, momentami było drastycznie, działa czasem na refleksje, w sumie to raczej w każdej sztuce da się to wyczytać. Biolożka Lena po stracie swojego męża w tajemniczej misji postanawia dołączyć do ekspedycji do tajemniczego regionu, które jest odizolowane od reszty świata.


2. "Notatnik śmierci" Ekranizacja na podstawie wspaniałego anime "Death Note". Horror o zjawiskach nadprzyrodzonych. Light Turner znajduje magiczny notes, wkrótce poznaje jego tajemnice i wymierza nim sprawiedliwość na wszystkich zbrodniarzy. Przykuwa tym uwagę nieziemsko inteligentnego detektywa i dziewczyny ze swojej klasy.


Gry komputerowe:

1. "SoulWorker" Wpadła mi ostatnio w oko ta rozgrywka. MMORPG, znajduje się na steamie w zakładce free to play. Liczne zadania jak i cudne postacie. Coś dla fanów anime.


 
2. "Tomb Raider: Anniversary" Dobry klasyk. Powróciłam do tejże serii aby sobie na nowo poprzypominać dawne czasy. Przeżywamy tajemnicze przygody razem z seksowną Larą Croft! ( W swoim czasie starałam się wyglądać tak jak ona)





Przepraszam za to, że jest tak mało moich topów, ale jestem akurat w trakcie oglądania, parę już mam za sobą, a te co wybrałam, były moim zdaniem takie naj!

14 komentarzy:

  1. Pamiętniki wampirów muszę koniecznie obejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętniki wampirów. Coś co na początku uwielbiałam Ale kiedy dowiedziałam jak się to skończy to przestalam oglądać. 😂😂

    OdpowiedzUsuń
  3. To chyba nie moje klimaty, ale ,,Zagubieni w kosmosie" brzmią ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja oglądam tylko koreańskie seriale, ponieważ kocham je za ich fabuły.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętniki przestałam oglądać w momencie ostatecznego rozstania mojej ulubionej pary, nic nie wspomnę żeby nie spojlerowac. A reszty jeszcze nie widziałam, będę miałam co nadrabiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne sposoby na majówkę. Ja jednak spędziłam majówkę w książkach, sesja nie ma litości. Chociaż na odwiedziny u rodziców rozbieżności znalazłam chwilę 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne sposoby na majówkę. Ja wybrałam się na spacer, po parku;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam spacery :D ale na razie nie w deszczu, jak ocieplą się opady to będzie oki :3

      Usuń
  8. Tomb Raider wspaniała gra. Przeszłam całą. Cudowna zabawa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za propozycje, jednakże ja ostatnio seriali wcale nie oglądam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie mam czasu na seriale i telewizję, a zwłaszcza wieczorami ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja majówkę spędziłam chora w domu i czas wypełniałam sobie oglądaniem horrorów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio oglądałam Lizzie Borden i Zagubionych w Kosmosie. Niestety, wolny czas mam tylko na weekendach :-(

    OdpowiedzUsuń
  13. Pamiętniki wampirów - uwielbiam! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ^^