Translate

wtorek, 8 maja 2018

Zarabianie w sieci. Prawda czy mit?

Miałam pewien okres, w którym chciałam zarabiać przez internet, wszyscy mówili, że to jakieś banialuki. Ale czy to prawda jest czy nie?
Współpracowałam już z firmą z suplementami, szybko zrezygnowałam bo to nie było dla mnie. Następna była aplikacja w której za każdy polecony kod dostawało się 5 zł i rzeczywiście wpłynęły do mnie pieniądze z tej aplikacji. A teraz aktualnie mam drugą, z pozoru łatwą i opłacalną. Przy każdym zadaniu jest przypisana kwota, którą się dostanie za wypełnienie. Wadą jest to, że zadania szybko znikają jak świeże bułeczki i rzadko się je dostaje, no chyba że ja nie mam takiego farta. Ostatnio koleżanka mi poleciła stronkę specjalną dla blogerów, do współpracy z różnymi firmami. Mimo że jestem początkująca imało mam wyświetleń postanowiłam założyć tam konto KLIK . Może ktoś zna i opowie mi o tym? Wygląda zachęcająco! A szanse na wybicie pewnie jest wielkie. Jakie macie nastawienie do zarobków przez internet, popieracie?
Ankiety? Mało ich było a patrzyłam na różnych serwisach, rzadko je się dostaje, albo po prostu nie pasowałeś do niej. Czasami to jest frustrujące- dostajesz zaproszenie do wypełnienia a po paru pytaniach Cie odrzuca. A takie zaproszenie dostajesz co 2 tygodnie jak nie mniej.
Zarabianie poprzez gry na telefonie? Długo trzeba zbierać aby chociaż te 2 zł. Odbiegając od telefonów.. Chciałabym kiedyś zostać testerem gier komputerowych. Wiem, wymaga to strasznej spostrzegawczości i cierpliwości. Ale! Spróbować zawsze można. Tylko gdzie takie coś znaleźć..

16 komentarzy:

  1. Zarabianie w internecie nie jest tak wspaniale jak o tym się mówi, prowizje portali i opłata podatku dużo wynosi a nam na rękę zostają marne grosze

    OdpowiedzUsuń
  2. Zarabianie w internecie wcale nie jest takie proste :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie jestem w temacie, nigdy sie tym nie interesowałam. Zwyczajnie brak mi na to czasu. W wolnych chwilach wole czytać niz szukać zarobku przez internet :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciężko jest zarobić coś przez internet. Zazwyczaj takie oferty średnio się opłacają lub wogóle. Często najpierw trzeba coś zainwestować, a potem, albo coś zarobisz albo nie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie na obecną chwile interesuje współpraca barterowa czyli nie ma czystej gotówki ale sporo ksązek dla córki i to mi na obecną chwilę wystarcza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uważam, że współprace za pieniądze są mało opłacalne, za to popieram współpracę barterowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zabawne właśnie dziś zastanawiałam się czy na blogu można zarobić. Jak skalkulowałam wszystko to potrzeba by mnóstwo pracy.

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja pracuję online. Jest to dość ciężkie, ale mam motywację! :) Oczywiście nie mowa o blogu, robię coś innego. Bloga prowadzę z czystej przyjemności, nie ze względu na zarabianie :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze mnie ciekawiło czy oprócz samych współprac z firmami, są jakieś inne sposoby na realne zarobki w sieci, sama jeszcze nie znalazłam na to sposobu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam w tym dosc duzo doswiadczenie. Niby wiele ofert jest i gory pieniedzy juz na sam poczatek, ale nie zupelnie nie. Wiele firm, ktore wystawiaja oferty nie mowia o najwazniejszych rzeczach, o szczegolach, ktore sa istotne o tym co moze zmienic nasza decyzje..Ja juz nie brne w to bo wszedzie to samo :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Zarabianie jest trudne, wymaga odrobiny precyzji, wprawy. Czasem zleceniodwca okazje się być bardzo nie fair, ale uwieżcie mi, ze to się zmienia. Ja sama zarabiam i nie narzekam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam zielonego pojęcia o zarabianiu pieniędzy przez internet, ale moim zdaniem niczego się nie dostaje za darmo, a jak już to kwoty są proporcjonalne do wysiłku włożonego w pracę. Wydaje mi się, że bardziej opłacalne jest "zarabianie" w postaci wymiany barterowej jeśli już musi być to robione przez internet. Ty dostajesz produkt, a firma rzetelną i szczerą recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bardzo lubię współprace barterowe, choć chciałabym spróbować współpracy ze pieniądze

    OdpowiedzUsuń
  14. Można zarobić to fakt :) ale nie zawsze jest to łatwe

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie jest to łatwe ale pamiętaj, licz się determinacja!

    https://myraibowworld1997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Ja pracuję w sieci od jakiegoś czasu i nie narzekam. Moja żona pracuje w sieci już ponad rok. Cały sukces zależy przede wszystkim od zaangażowania i postępowania krok po kroku według określonych instrukcji (chyba, że masz własny świetny pomysł, możesz go przedyskutować z kimś z branży, czy ma sens). Rynek zarabiania w sieci został nieco skażony przez firmy "krzak", które powstały tylko i wyłącznie po to aby wyzyskiwać, a nie dawać. Ja z pracy w swojej firmie mogę być zadowolony. I pamiętaj: nikt Ci nie da nic za darmo. Pracę trzeba włożyć i to nie małą na początku, nikt nie będzie nam płacił 10/15 czy 20 tysięcy za nic nie robienie :)

    Pozdrawiam
    Makovski Buduje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ^^