Translate

środa, 7 lutego 2018

Moje własne hand-made!

Ostatnio zainteresowałam się własnej roboty biżuterią, i co za tym idzie? Zamówiłam sobie dwa kolory koralików, tak na próbę żeby zobaczyć jak wyjdzie, po długim wyczekiwaniu przyszły one! Od razu zabrałam się do roboty, odstawiłam na bok Tomb Raider i zaczęłam nawlekać koraliki. Kuzynka również była zainteresowana, więc postanowiłam, że pierwsza moja wykonana bransoletka będzie specjalnie dla niej. Po paru chwilach zrobiłam już moje małe cudeńko, myślę, że spodoba się dla niej i będzie chciała więcej.
Mimo, że jestem dopiero amatorką uważam, że mam niepowtarzalne pomysły ( tak wiem, każdy ma swój pomysł, nie do podrobienia ). Pierwsza już za mną, a będzie ich jeszcze więcej, może utworze własny sklep? Kto wie, może kiedyś, jak będą wystarczająco dobre.

Tak już wygląda gotowa :

A tak zaraz przed połączeniem :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz ^^