Translate

czwartek, 14 grudnia 2017

Słowa o mnie...



Na początek chciałabym przedstawić cel utworzenia bloga:

1. Była to chęć zapisywania swoich myśli i dzielenie się z innymi z racji tego że jestem nieśmiała w realnym świecie (mimo że mam 18 lat i staram się panować nad nieśmiałością).

2. Od najmłodszych lat zapisywałam wszystko w papierowym pamiętniczku, teraz chcę to utrzymać w internecie, z małą bądź dużą garstką obserwatorów, którzy by mnie dopingowali i motywowali.

*****************************Parę słów o mnie**************************************

1. Kocham jeździć konno,uczę się żeby moc później wykorzystać w codziennym życiu (prawa jazdy nie zamierzam robić, gdyż boje się prowadzenia samochodu, a z końmi miałam styczność od dzieciństwa,wiec popieram naturalne środki lokomocyjne!).

2. Zaczynam również otwierać sklep internetowy z ubraniami, do którego gorąco zapraszam. (http://imoza.cupsell.pl/)

3.  Przeciętna nastolatka kochająca książki i muzykę, nie poszukuje atencji ani nie chce się wywyższać gdyby jednak wyszło ze będę miała szersze grono odbiorców.

4. Dziewczyna zaradna, zaczynająca wszystko,wszyściusieńko od 0, od życia prywatnego, rodzinnego po bloga.

5. Cenie sobie spokój i dużo czasu spędzonego z moim ukochanym ( zaczynam w końcu rozumieć świat gier).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz ^^