Translate

poniedziałek, 5 lutego 2018

Nowo Narodzony


Po dużych ilościach hektolitrów krwi, łez, potu powstał on.. Nowo Narodzony <tudududuu> blog, zmienił całkowicie swoje wnętrze, zmienił imię, być może na lepsze (mama wcześniej go skaleczyła banalnym imieniem). I najważniejsze, wydoroślał, odmienił całkowicie swoje życie. Powitajcie Monde de Panther! A tak już całkiem na poważnie, ten wystrój zawdzięczam pewnej kobiecie, która jako pierwsza podała mi swoją internetową dłoń aby pomóc tak zielonej istotce jak ja, całkowicie zielonej w tworzeniu i projektowaniu, dała mi cenne rady za które bardzo serdecznie dziękuję, a mowa o.. Papi! ( http://papiwszwecji6.blogspot.com/) Dziękuję jeszcze raz i postaram się teraz poprowadzić moje nowo odmienione dziecko do sukcesu!


Skąd wzięła się nazwa Monde de Panther?

Jeszcze za czasów gimnazjum, zostałam nazwana panterą ze względu na swoje 'kocie' oczy, wpatrując się w zdjęcie ów kota dostrzegłam podobieństwo i tak już to zostało. A czarna bo zazwyczaj ubierałam się na czarno. Świat Pantery, w tłumaczeniu z języka francuskiego, będzie opowiadał o życiu codziennym, taki pamiętnik. Mam nadzieję, że nowy styl przypadnie Wam do gustu.



4 komentarze:

Dziękuję za komentarz ^^