Translate

wtorek, 13 lutego 2018

Na nowo, tu i teraz.


Motyw, kolor, sposób pisania zostały zmienione. Ale pierwsze posty wyszły jakieś nijakie, więc może teraz napiszę od nowa? Poukładałam myśli i postanowiłam, że poprawie się, tak po prostu. Starych nie będę usuwać, będą oznaką starego rozdziału życia bloga. Na początek wstawię tu fakty o sobie.


25 FAKTÓW O MNIE:
  1. Nazywam się Iza, a nazywają mnie Izuś, Czarna, w grach: Shishka lub Shisha.
  2. Jestem już ponad rok w szczęśliwym związku, a dzień ten jest również datą urodzin mojego dziadka, który w tym roku będzie świętował 84 lata (a nadal tryska zdrowiem i chodzi jak przecinak! ).
  3. Mam grono internetowych przyjaciół, których traktuję jak rodzeństwo (ponad 4 lata myślałam, że są fejkami a tak nie jest <wielka ulga!> ).
  4. W realnym świecie mam jedną przyjaciółkę, której zwierzam się i nie mam do tego  zahamowań.
  5. Jestem trochę nieśmiała, ale jak już się 'zadomowię' to potrafię non stop gadać i gadać.
  6. Od chłopaka sporo rzeczy się nauczyłam, umiłowałam sobie gry komputerowe i anime.
  7. Czytam mangi, kocham muzykę (a najbardziej lubię instrumental np. gitara, perkusja ).
  8. Od jakiegoś czasu robię własne bransoletki i coraz częściej udzielam się na blogach.
  9. Lubię strzelać, a strzelałam już z Beryla, AK-47, Glocka a najczęściej z karabinka pneumatycznego.
  10. Zakochałam się w jeździe konnej i stało się to moim uzależnieniem i chcę częściej jeździć.
  11. Ćwiczyłam kiedyś TaeKwonDo, doszłam do stopnia zielonej belki. Mam nadzieję, że nie długo wrócę do treningów.
  12. Grałam  w tenisa ziemnego, moje osiągnięcia były dosyć wysokie bo kilka pierwszych miejsc i jedno trzecie, ale szybko znudziło mi się, uświadomiłam sobie, że to nie to.
  13. W czerwcu kończę 19 lat i mam takie szczęście, że urodziłam się w dzień kalendarzowego lata.
  14. Oprócz mang lubię czytać różnorodne książki, ulubionej tematyki na ten moment nie potrafię określić, bo czytam co raz to inne książki.
  15. Lubię spacery, mogłabym przejść nawet i 20km a dalej byłabym zadowolona i nie marudziłabym.
  16. W przyszłości chcę pracować w Straży Granicznej, obecnie na razie zajmuję się niańczeniem uroczej osóbki- Oliwci.
  17. Czasami, jak to kobieta, potrafię marudzić i fochać się, ale trwa to krótko.
  18. W razie niebezpieczeństwa kogoś bliskiego nie potrafię stać z boku i patrzeć, tylko od razu rzucam się i jestem między niebezpieczeństwem a osobą. Jestem po prostu zdolna do poświęceń.
  19. Czasami, a nawet często, jestem tak głupia, że nie myślę a jak już, to rozumiem dopiero po czasie. Nie zostawiam tak tego i od razu staram się naprawiać.
  20. Wszystkie swoje wady staram się minimalizować, tak samo jak swoje ciało - staram się dojść do swojej wymarzonej sylwetki.
  21. Nie nakładam często makijażu, przez co wyglądam na młodszą.
  22. Mam młodszą siostrę i brata z którym nie chcę utrzymywać kontaktu.
  23. Mieszkam z chłopakiem (obowiązek zamieszkania razem przed ślubem! A tak na serio to jestem po ciężkim konflikcie z rodzicami i już wcześniej planowałam przeprowadzkę).
  24. Wszystkie kontakty z którymi dawno nie rozmawiałam staram się odnowić.
  25.  Potrafię codziennie gotować i gotować, mam z tego wielką frajdę, bo się uczę przy tym życia. 
 
Koniec faktów na dzisiaj, w najbliższych dniach postaram się przedstawić siebie od nowa, żeby ten blog miał ręce i nogi. A teraz pytanie z innej beczki, justować tekst na blogu czy nie? Ponoć justowany tekst męczy czytelnika.

3 komentarze:

  1. Great post dear, beautiful ooutfit ♥
    I'm following you, visit my blog :)
    janalukic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również lubię spacery. Obserwuję i liczę na rewanż. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ^^